Fizetési lehetőségek

Áraink:

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk bruttó vételára, amely tartalmazza a 27%-os általános forgalmi adót is, de nem tartalmazzák a szállítás költségeit és kizárólag webáruházas megrendelés esetén érvényesek. A Dr. Padló Kft. fenntartja az árváltoztatás jogát. A termékek mellett szereplő vételárak azonban a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban garantáltak. 


Csomagolási költség:

A megrendelt termékek csomagolásáról mi gondoskodunk, külön költséget nem számolunk fel.


Fizetés:

A fizetési módot a megrendeléskor választhatod ki. A vételár kiegyenlítése történhet:

  1. Utánvétellel, kizárólag kis méretű csomagok és tekercses áru rendelése esetén: a termék kézhezvételkor a futárszolgálat kézbesítőjének készpénzben, vagy a futárnál lévő terminál segítségével bankkártyával.
  2. Előre átutalással a rendszerüzenetben megadott számlaszámra teljesítve.
  3. Bankkártyával történő online fizetéssel.

Előre utalás és online bankkártyás fizetés esetén a Vevőnek a megrendelt áru átvételekor semmilyen fizetési kötelezettsége nincs.

Előre utalással történő fizetési mód választása esetén a termékek szállítását csak azt követően kezdjük meg, miután a fizetendő összeg bankszámlánkra beérkezett. A Dr. Padló Kft. bankszámlaszámát kollégáink külön rendszerüzenetben küldik el számodra.
Kérjük átutaláskor a Közlemény rovatba a megrendelés visszaigazolásakor kapott megrendelés számot feltüntetni.

Ha a megrendelt áru vételára 1 héten belül nem érkezik meg cégünk számlájára, úgy megrendelésedet töröljük és erről elektronikus üzenetet (e-mailt) küldünk.


Minden rendelés esetében a kiállított számla megfelel az ÁFA tv. ill. PM rendeletekben előírt kötelezettségeknek!

Bankkártyás online fizetési rendszer

A bankkártyával való fizetés a K&H Bank szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdésed van, hívd ügyfélszolgálatunkat.

A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirtokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.

Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése:

Ha a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás árát meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban (e-mailben: webaruhaz@drpadlo.hu) a Szolgáltató felé kell jelezni. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát. A Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja és ha a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi az túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről a Vásárlót (a tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja.

Ha a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás áránál kevesebb összeget kifizetését kezdeményezte, akkor a Szolgáltató írásban (a tranzakcióban megadott e-mail címen) értesíti a Vásárlót az észlelt különbözet tényéről, a követelt összeg nagyságáról, és az összeg kiegyenlítésének módjairól. Ha a követelt összeg kiegyenlítése 8 napon belül nem történik meg a Vásárló részéről, úgy az igényelt szolgáltatás teljesítésétől a Szolgáltató eláll, a már befizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja.

Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MASTERCARD és MAESTRO