Általános szerződési feltételek

1. Általános

Jelen dokumentum tartalmazza a Dr. Padló Kft., mint Szolgáltató által üzemeltetett drpadlo.hu (a továbbiakban: webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”). Az ÁSZF tartalmazza továbbá, a webáruház igénybevételének felhasználó általi használatának feltételeit.

A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában, a Polgári Törvénykönyv XVI. fejezetében, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat. Szerződés nyelve: magyar. A webáruház használata során köteles vagy gondoskodni arról, hogy harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértsd meg.

Minden Felhasználó a webáruház oldalainak böngészésével valamint érvényes regisztrációjával és vendégként (regisztráció nélküli vásárlóként) elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el jelen dokumentum tartalmát.

 

A Szolgáltató adatai:

Cégnév: Dr. Padló Kft.

Cégjegyzékszám: 11-09-009538

Adószám: 13112527-2-11

Székhely: 2510 Dorog, Esztergomi út 47.

Ügyfélszolgálat:

  • Cím: 2510 Dorog, Esztergomi út 47.
  • Telefonszám: +36 20/370-7067 (hétköznapokon 09:00-tól 17:00-ig hívható)
  • E-mail cím: webaruhaz@drpadlo.hu

A vállalkozást nyilvántartásba vevő cégbíróság adatai:
Neve: Tatabányai Törvényszék Cégbírósága
Címe: 2800 Tatabánya, Komáromi u. 4.
Levelezési címe: 2801 Tatabánya, Pf. 160
Központi telefonszáma: +36 34 513 100
E-mail címe: birosag@tatabanyait.birosag.hu

 

Az oldal adatfeldolgozója és tárhelyszolgáltatója

  • Cégnév: Vector Üzleti Információs Fejlesztő, Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Rövid név: Vector Kft
  • Székhely: 6000 Kecskemét, Sörház utca 7.
  • Adószám: 10574807203
  • Cégjegyzékszám: 03 09 100666

Felhőszolgáltató

  • Amazon Web Services
    Amazon.com Legal Department : további adatfeldolgozó (vagy "al-" adatfeldolgozó, akit a Vector Kft. mint adatfeldolgozó vesz igénybe további adatfeldolgozóként).

 

Bankkártyás online fizetési rendszerért felelős partnerünk adatai:

Cégnév: K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.

Weboldal: www.khpos.hu

 

2. Vásárlás menete és az adásvételi szerződés létrejötte

2.1. Regisztráció

A webáruházban történő böngészés és vásárlás is bárki számára regisztráció nélkül lehetséges. De ha úgy döntesz, hogy saját fiókot hozol létre a megrendeléseidet követheted rendszerünkben, hűségpontokat kaphatsz extra kedvezményekhez és akciókhoz juthatsz.

Amennyiben regisztrálni szeretnél, azt úgy teheted meg, hogy a webáruház kezdő oldalának jobb felső sarkában található regisztráció feliratra kattintva indíthatod el a regisztrációs folyamatot. A regisztrációs folyamat során kérhetünk opcionálisan megadható adatokat, melynek megadása nem kötelező.

A regisztráció feltétele az ÁSZF elfogadása.

Az adatok helyes és hiánytalan kitöltését a rendszer hibaüzenetekkel segíti és amennyiben valamilyen kötelezően kitöltendő mezőt üresen hagytál, akkor a rendszer erről tájékoztat.

A regisztráció befejeztével, a rendszer automatikusan küld egy visszaigazoló e-mailt a regisztrációd sikerességéről, valamint az általad megadott felhasználónévről és a jelszavadról.

Kérjük, azt a telefonszámot illetve e-mail címed add meg, melyen megrendeléseddel kapcsolatban el tudunk érni, illetve melyen a futárszolgálat értesíteni tud majd csomagod pontos érkezéséről.

Ha a regisztráció során, hiányos, hibás vagy téves adatokat adtál meg, az abból eredő bárminemű kárért, vagy az ebből adódó szállítási késedelemért a felelősség kizárólag Téged terhel. Ilyen esetben nem vagyunk kötelesek a rendelést teljesíteni, ha pedig rosszul megadott adatok miatt sor kerül a kiszállításra, annak költsége Téged terhel.

A felhasználói fiók hozzáférési adataiért (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Te vagy a felelős, ezért amennyiben tudomást szerzel arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavadhoz jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles vagy azt haladéktalanul megváltoztatni, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles vagy arról egyidejűleg értesíteni minket.

A regisztrációval vállalod, hogy a regisztráció során megadott személyes adataidat szükség szerint frissíted annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

Adataidat természetesen bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára nem adjuk ki. Az adatvédelemmel kapcsolatos tájékoztatónkat az adatvédelem menüpont alatt megtalálod.

Jogosult vagy a regisztrációd törlését kérni a webaruhaz@drpadlo.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a regisztrációd törléséről. Felhasználói adataid a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését.

2.2. A vásárlás menete

Vásárlás menete az alábbiak szerint lehetséges:

2.2.1. Termék keresése

A webáruházban a termék kiválasztását, a kezdőlap fejlécében található menüpontok (Termékeink, Akció, stb.) valamint a keresőprogram segíti, címkék és keresőszavak használatával vagy konkrét termékre kereshetsz rá. A keresőbe beírt szövegrészt (márka, termék fajtája pl. padlószőnyeg, laminált padló) a termékek nevében, termékcímkék között és a termékleírásban keresi a rendszer.

A termék képére, vagy nevére kattintva nyitható meg a termékoldal.

2.2.2. Termék oldal

Az oldalon feltüntetett árak minden esetben ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban az adott termékkör tekintetében megállapított általános forgalmi adót. A webáruházban feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek. A webáruházban feltüntetett termékképek készítése során törekszünk arra, hogy a termék élethűen legyen bemutatva, ennek ellenére előfordulhat, hogy a megjelenés (színek) a felhasználók által használt monitorokon némely esetben eltérhetnek.

A kiválasztott terméket a „Kosárba” gombra kattintva tudod kosárba helyezni.

Természetesen, ha több terméket is teszel a kosárba, a kiszállítási összeget nem számítjuk fel többször, ezt a rendelésed legnagyobb, illetve legnehezebb tétele határozza meg.

Ezen az oldalon találod a termékhez kapcsolódó termékfotókat, leírást és egyéb hasznos tanácsokat. Ha szeretnéd a terméket értékelni, itt van rá lehetőséged.

2.2.3. Kosárba helyezés

Ha megtaláltad a keresett terméket, a lista oldalon található gyorsgomb, a kép mellett jobbra elhelyezkedő „kosárba” ikon segítségével tegyél be mindent, ami csak megtetszik - ez még nem kötelez vásárlásra, viszont így böngészés közben nem kell visszakeresgélned a termékeket. Fontos, hogy a vásárlás véglegesítése előtt bármit törölhetsz a Kosárból!

2.2.4. Rendelés összeállítása:

Megtekintheted a kosárba helyezett termékeket az oldal legfelső sorában lévő kosár ikon megnyomását követően. Itt lehetőséged van törölni a terméket az „X” gombra kattintva, mennyiséget változtatni a mennyiség átírásával, illetve a kedvezményeket, nevezetesen kuponkódot vagy ajándékutalványt beváltani.

A rendelés az alábbi folyamaton keresztül történik:

  1. Új vásárló regisztráció / regisztrált vásárló belépése a webáruházba vagy vásárlás vendégként
  2. Számlázási adatok / Fiók & számlázási részletek:
    • ha regisztrált felhasználó vagy, akkor válaszd ki a már megadott (több esetén a megfelelő) számlázási címet vagy lehetőséged van újat megadni
    • ha éppen regisztrálsz (a továbblépés ebben az esetben csak jelen dokumentum tartalmának elfogadásával lehetséges) vagy vendégként vásárolsz, töltsd ki a számlázási adataiddal
  3. Szállítási adatok megadása
    • ha regisztrált felhasználó vagy, akkor válaszd ki a már megadott (több esetén a megfelelő) szállítási címet vagy lehetőséged van újat megadni
    • ha éppen regisztrálsz vagy vendégként vásárolsz, töltsd ki a szállítási adataiddal, amennyiben nem egyezik a számlázási adataiddal
  4. Szállítási mód megadása (opcionálisan lehetőséged van megjegyzés hozzáadására)
  5. Fizetési mód megadása (a továbblépés csak jelen dokumentum tartalmának elfogadásával lehetséges)
  6. Rendelés véglegesítése (a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár)

A rendelés során tudod érvényesíteni a kedvezményeidet – hűségpontot levonni, kuponkódot vagy ajándékutalványt beváltani.

A webáruházban tett megrendelést csak akkor tudjuk befogadni és teljesíteni, ha a megrendelés kosár folyamatában minden kötelezően kitöltendő mezőt hiánytalanul kitöltöttél. A fizetés oldalon látod a rendelésed végösszegét már szállítási költséggel növelten.

Ha a vásárlás során, hiányos, hibás vagy téves adatokat adtál meg, az abból eredő bárminemű kárért, vagy az ebből adódó szállítási késedelemért a felelősség kizárólag Téged terhel. Ilyen esetben nem vagyunk kötelesek a rendelést teljesíteni, ha pedig rosszul megadott adatok miatt sor kerül a kiszállításra, annak költsége Téged terhel.

2.2.5 A rendelés véglegesítése, elküldése

Az összegző felületen ellenőrizheted az általad kiválasztott termékeket, azok mennyiségét, a fizetendő végösszeget, valamint az szállítási költséget.

A vásárlás leadásához is szükséges, hogy megismerd és elfogadd jelen ÁSZF feltételeit is, melynek elfogadását a jelölő mező bejelölésével ismered el.

Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A szerződés a megrendelés után automatikus kiküldött visszaigazoló e-mail megérkezésével jön létre jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)-ünkben foglaltaknak megfelelően.

Tájékoztatunk, hogy minden egyes rögzített megrendelést webáruházunk külön megrendelésként kezel, így az egymás után azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések külön kerülnek kiszállításra.

A raktárkészlet gyors változásai miatt ritka esetben előfordulhat, hogy egyes terméknél, annak ellenére, hogy „raktáron” felirat szerepel, nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben ilyen eset fordul elő, azonnal felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és tájékoztatjuk arról, hogy megközelítőleg mikorra várható a kiválasztott termék beérkezése központi raktárunkba.

Kötelesek vagyunk a fogyasztó online megrendelését haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikusan visszaigazolni, ami a gyakorlatban egy automatikus válasz e-mail megküldését jelenti. Ez az e-mail jellemzően a megrendelés feltételeit (termék neve, ár, szállítási feltételek stb.) erősíti meg. A visszaigazoló e-mail megérkezésével érvényes szerződés jön létre.

Lényeges, hogy a megrendelési folyamat során e-mail címüket helyesen adja meg. Ha a visszaigazolás a fogyasztó megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül nem történik meg, a fogyasztót nem köti a megrendelése, vagyis a Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Ez azt is jelenti, hogy, ha például a kereskedő egyáltalán nem küld visszaigazolást a fogyasztó e-mail címére, és a megrendelést követő több hét elteltével szállítja le a terméket, a fogyasztó nem köteles azt átvenni. A szolgáltató kizárja a visszaigazolás felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja, vásárlása során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló e-mail nem érkezik meg hozzád. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hiszen a visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége is, rendszerhiba, de érdemes megnézni levelezőkliensed levélszemét (spam) mappáját is.

2.3. Megrendelés lemondása

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretnél lemondani, ezt kérjük ügyfélszolgálatunknak e-mailben webaruhaz@drpadlo.hu-n 1 munkanapon belül jelezd, hivatkozásnál mindenképpen add meg a megrendelésed számát és a telefonos elérhetőségedet. Amennyiben a megrendelés lemondása kiszámlázás és kiszállítás után történt, abban az esetben a szállítási díj Téged fog terhelni.

2.4. Egyedi megrendelések

Egyedi megrendelésnek minősül minden olyan termék, amely vevői kérésre készül – beleértve a szegést, egyedi vágatot is. Ezeket a megrendeléseket a visszaigazoló e-mailünk megérkezése után már nem lehetséges lemondani.

2.5. Adatbeviteli hibák javítása

A megrendelés elküldését megelőzően bármikor változtatni tudsz a megrendeléseden. Ha elküldted megrendelésedet és a visszaigazoló e-mailben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, rossz termék megrendelés stb.) veszel észre rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

Ha már leadtad a megrendelést, de a csomag tartalmát módosítani szeretnéd, úgy haladéktalanul lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal (webaruhaz@drpadlo.hu), így – a megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően (átadásra jelentés e-mail kiküldését megelőzően) – még módosítható a megrendelés.

2.6. Termék ára

A termékek mellett feltüntetett ár bruttó ár, Forintban értendő, mely így tartalmazza az Általános Forgalmi Adót. A csomagárak estében a bruttó egységár is feltüntetésre kerül.

Nem vállalunk azonban felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl.: 0 Ft, 1 Ft vagy pl.: 10.000 Ft helyett 1.000 Ft).
Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a terméket a weboldalon hibásan feltüntetett áron értékesíteni vásárlóink részére. Hibás ár feltüntetése esetén, azonnal e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk a vásárlót arról, hogy a termék mellett feltüntetett ár hibás és felajánljuk neki a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ilyen esetben a vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Rendszer hibájából adódó hibás adatfeltöltés esetén amennyiben azt tapasztalja, hogy egy termék ára feltűnő értékaránytalanságot mutat a termék folyóméter (fm) ára, csomagára vagy négyzetméter (m2) árától, kérjük észrevételét jelezze elérhetőségeink valamelyikén.
Webáruházként kiemelt figyelmet szentelünk a pontos árfeltüntetésre, hiba esetén az azonnali korrigálásra. Vásárlóként kérjük legyenek körültekintőek, tájékozódjanak alaposan.
Tájékoztatunk továbbá, hogy a webáruházunkban található árak eltérhetnek a szórólapon és üzletekben található áraktól.

2.7. Szállítási feltételek, házhoszállítás díja, határideje

A webáruházban leadott megrendeléseket kizárólag kiszállítással tudjuk teljesíteni, személyes átvételt nem tudunk biztosítani.

A kiszállítás alapvető feltétele, hogy a szállítójármű a szállítási címet biztonságosan meg tudja közelíteni. A csomagok kiszállítását szállítmányozóink a szállítási címre, családi háznál telekhatárig/kapuig, társasháznál a lépcsőház bejáratáig teljesítik.

A Dr. Padló webáruházban megrendelt áruk kiszállítását Magyarország területén a GLS és a CarryAll Hungary Kft. futárszolgálat, valamint az Artúr '95 Bt végzi. A kisebb méretű csomagokat (2 méter alatti és maximum 40 kg) GLS futár viszi házhoz, melynek díja 2.599,-Ft. A futárszolgálattal feladott rendeléseket a visszaigazolástól számítottan 3-5 munkanapon belül teljesítjük. A nagyméretű, (2 métert elérő vagy meghaladó) és/vagy 40 kg-ot meghaladó csomagok szállítását a CarryAll végzi. Ennek díja 13.999,-Ft, határideje 5-10 munkanap. Raklapos termékeinket(Laminált- és LVT(Vinyl) padló) az Artúr '95 Bt. szállítja házhoz. Ezen termékek szállítási díja 13.999,- Ft, határideje 5-10 munkanap. Kivétel a beszerzést igénylő, vagy egyedi termékek, melyek szállítási idejéről a visszaigazolásban tájékoztatunk.

A webáruház mindent elkövet a szállítási határidő betartása érdekében, azonban nem felel azért, ha a visszaigazolásban megadott határidőt nem tudja tartani. Az esetleges késedelem esetén a webáruház értesíti a vásárlót.

Banki előreutalás választása esetén a szállítási határidő az összeg bankszámlánkra érkezésekor kezdődik.

Tájékoztatunk, hogy ha a kifejezetten a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választod, nem vagyunk kötelesek visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

2.7.1. Házhozszállítás

GLS futárszolgálattal: A futárszolgálat az általad megadott telefonszámon sms-ben értesít a kiszállítás várható idejéről. A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot. Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

Szállítás nagyméretű csomagok esetén – CarryAll Hungary Kft-n keresztül: A fuvarozó cég a kiszállítás előtt telefonon értesít a várható kiszállítás időpontjáról. Ezek a termékek általában nehezen mozgathatók méretük vagy súlyuk miatt, szállításuk egyedi logisztikát igényel, a szállítási időpont módosítására csak kivételes esetben van lehetőség.

Raklapos termékek szállítása: Laminált- és LVT(Vinyl) padlóinkat az Artúr '95 Bt. szállítja házhoz. Ezen termékek kötegekben, raklapon vannak elhelyezve, sztreccsfóliával rögzítve. Kiegészítő alátét, illyetve szegőléc vásárlása esetén ezeket a kötegek tetején helyezzük el. A kiszállítás munkanapokon reggel 8 és délután 17 óra között történik, az átadást követő 5-10 munkanapon belül. A szállítmányozó a szállítás előtt felveszi veled a kapcsolatot.

Mindhárom szállítási mód esetében a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Ha a sérülés átvételkor látható, kérjük jelezd a futárnak is és kérd jegyzőkönyv felvételét. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk, természetesen kivételt képez a termék hibája, amely kicsomagolást követően derül ki – ebben az esetben a a hatályos jogszabályok szerint járunk el, jelenleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben rögzített „A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató” szerint.

2.8. Fizetéssel kapcsolatos rendelkezések

Webáruházunkban választhatsz előre utalás, onlinebankkártyás- és utánvételes fizetést.

Kivételt képeznek raklapos termékeink: Laminált- és/vagy LVT(Vinyl) padló vásárlása esetén kizárólag banki előre utalásra, vagy online bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Előreutalás: a megadott bankszámlaszámunkra fizetheted be/utalhatod át a megrendelés visszaigazolásában szereplő végösszeget.

Utánvétes fizetés esetében kiszállításkor készpénzben fizetheted a végösszeget, ill. a GLS futárszolgálattal kiszállított áru értékét bankkártyával is rendezheted. Az utánvétes fizetés díja 499 Ft, mely a rendelés végösszegéhez kerül hozzáadásra.

Bankkártyás fizetés: A biztonságos fizetés a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. oldalán keresztül történik.

Használhatsz MasterCard, Maestro, VISA és VISA Electron kártyát.

Kártyaadataid mindvégig tökéletes biztonságban lesznek a fizetési szolgáltató, SSL titkosítással ellátott fizetőoldalán, webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást. A bankon kívül senki nem férhet hozzá kártyád adataihoz (mi sem látjuk azokat). A vásárlás végeztével e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét.

2.8.1. Előleg: 150.000,-Ft feletti megrendeléseknél és bizonyos egyedi megrendelésre készült, ill. egyedi beszerzésű termékek esetében előleg befizetését kérhetjük, ezt telefonon vagy e-mailben küldött ajánlatunkban minden esetben jelezzük.

2.8.2. Számlázás

A megrendelés számláját az Ön által megadott e-mail címre pdf formátumban küldjük ki, ezzel egyidejűleg Ön egyetért és elfogadja, hogy az elektronikus úton, e-mailben elküldött számlát befogadja, elektronikus formában megőrzi, kinyomtatja és könyvelésbe helyezi. A számla jelenleg érvényes jogszabályoknak megfelelően aláírás és pecsét nélkül is érvényes. Amennyiben a számlát nyomtatott formátumban postán vagy az áruval együtt szeretné kézhez kapni, megrendeléskor a közlemény rovatban kérjük jelezze felénk.

3. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkozik, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó"). Fogyasztó a termék adásvételére irányuló szerződés esetén jogosult:

  • a terméknek,
  • több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek
  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Elállási szándékodat írásban, e-mailben vagy postai levél útján erre irányuló egyértelmű nyilatkozatoddal közölheted velünk, az ehhez szükséges formanyomtatványokat itt találod:


 Elállási jog - Nyilatkozatminta
 Elállási jog - Tájékoztató

 

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha az elállásra irányuló nyilatkozatodat 14 napon belül (akár a 14. napon) feladod nekünk. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Téged terhel annak bizonyítása, hogy elállási jogodat az ebben a pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakoroltad. Elállás esetén köteles vagy a megrendelt terméket az 1-es pontban feltüntetett címünkre indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

Elállás esetén a termék visszajuttatásának költségei téged terhelnek. Ezen felül egyéb költség nem terhel. Az utánvétellel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, az ilyen csomag visszajuttatásának költsége is Téged terhel! A termékeket lehetőség szerint ajánlott küldeményként juttasd vissza a címünkre, hogy biztosan megérkezzen.

Elérhetőségeink, ahol a vásárlástól való elállási szándékodat bejelentheted:

Dr. Padló Kft., 2510 Dorog, Esztergomi út 47.

Tel:+36-20/370-7067, E-mail: webaruhaz@drpadlo.hu

Kérjük, figyelj arra, hogy a visszaküldött termék lehetőség szerint gyári csomagolásban legyen, ill. ha már felbontottad a termék csomagolását, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban legyen.

A visszaküldött termék árát 14 napon belül visszatérítjük számodra. A visszatérítés vonatkozik a termék, vásárló részére történő kiszállítás költségeire is, kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a vásárló nem élt elállási jogával.

Kizárólag akkor vagy felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Megkövetelhetjük a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek megtérítését.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásodat adod, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhel.

Címünk, ahová a csomagot küldened kell: Dr. Padló Kft., 2510 Dorog, Esztergomi út 47.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy a 45/2014. Korm. rendelet értelmében bizonyos termékekkel kapcsolatban nem gyakorolhatod az elállási jogodat:

Ezek olyan egyedi termékek, amelyek a személyedhez kötöttek, illetve amelyet az utasításaid alapján vagy kifejezett kérésedre állítottunk elő (padlószőnyeg, egyedi méretű szőnyeg, PVC padló, futószőnyeg, műfű), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, amennyiben annak rendeltetésszerű használatát megkezdték.

4. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló jogszabály (151/2003. ( IX.22.) – ) alapján a Dr. Padló Kft. jótállásra nem köteles.

5. Szavatosság

5.1 Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Dr.Padló Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Dr. Padló Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

5.2 Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

6. Panaszügyintézés és ügyfélszolgálat

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamattokkal illetőleg a termékekkel kapcsolatosan fogyasztói kifogásaiddal az alább feltüntetett elérhetőségeken keresztül tudsz velünk kapcsolatba lépni.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje:

Hétfő - Péntek    09:00 – 17:00

Telefon: +36-20/370-7067

E-mail cím: webaruhaz@drpadlo.hu,

Levelezési cím: 2510 Dorog, Esztergomi út 47.

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk, amennyiben ezt a panasz jellege megengedi. Amennyiben a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát

személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben adjuk át a Vásárlónak

Telefonon, írásban (levélben vagy egyéb elektronikus úton) közölt panasz esetén kötelesek vagyunk 30 napon belül érdemben megválaszolni, az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint eljárni.

Ha nem ért egyet a panasz orvoslásával, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a Vásárló válaszának másolati déldányát kötelesek vagyunk 5 évig megőrizni.

Panaszkezelés esetében az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint járunk el.

Az írásban érkezett panaszt általában 1-2 napon belül de legkésőbb a jogszabályban előírt 30 napon belül érdemben megválaszoljuk. Az intézkedés határidejét jelen szerződés értelmében a postára adás dátumától ill. az e-mail beérkezésének dátumától számítjuk.

A panasz elutasítása esetén az elutasítás indokáról tájékoztatunk.

6.1 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a fennálló fogyasztói jogvita a velünk való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek nyitottak számodra:

panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

békéltető testület eljárásának kezdeményezése,

bírósági eljárás kezdeményezése.

Miután a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt, 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak a vásárlók.

A járási hivatalok elérhetőségét itt találod.

Békéltető testület

Pár szóban a békéltető testületekről

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testületek elérhetőségét itt találod.

A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A békéltető testületre és bíróságra vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli cégünket, ennek keretében kötelesek vagyunk a válasziratot megküldeni a békéltető testület számára.

A békéltető testületi eljárás megindítása

Az eljárásra elsősorban a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. Felhívjuk figyelmét, hogy a békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület eljárása tehát a fogyasztó kérelmére indul.

A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani. A kérelemnek tartalmaznia kell

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

c) – ha a fogyasztó az illetékességet az Fgytv. 20. § (3) bekezdésére kívánja alapítani – a 20. § (1) és (2) bekezdése szerint illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

e) a fogyasztó nyilatkozatát a 27. §-ban előírt feltétel teljesítéséről,

f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,

g) a testület döntésére irányuló indítványt,

h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot a 27. §-ban előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A békéltető testület adatai:

Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: +36-34-513-036

Fax: +36-34-316-259

E-mail: kemkik@kemkik.hu

Weboldal: www.kemkik.hu

Bírósági eljárás

A Vásárló jogosult a követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

A bíróság adatai:

Tatabányai Járásbíróság

Cím: 2800 Tatabánya, Előd vezér utca 17.

Postacím: 2801 Tatabánya, Pf. 172.

Telefonszám: +36-34-513-070

Fax: +36-34-513-076

E-mail: birosag@tbanya.birosag.hu

Weboldal: https://birosag.hu/torvenyszekek/jaras-birosag/tatabanyai-jarasbirosag

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken

https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false

elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

7. Egyéb rendelkezések

7.1 A webáruház célja, hogy a lehető legteljesebb mértékben biztosítsa a weboldalon regisztrált felhasználók személyes adatainak védelmét. A részleteket Adatvédelmi Szabályzatunk tartalmazza

7.2. Felhasználás egyéb feltételei

7.2.1. Felelősség

A Webáruházat kizárólag a saját kockázatodra használhatod, és elfogadod, hogy nem vállalunk felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Kizárunk minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Köteles vagy gondoskodni arról, hogy a Webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértsd meg. Teljes mértékben és kizárólagosan felelős vagy saját magatartásodért, jogsértés esetén teljes mértékben együttműködünk az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért nem vállalunk felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt elfogadod, hogy a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve vagy köteles eljárni.

Amennyiben a Webáruház használatával összefüggő bármely tevékenység a honos államod joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag téged terheli a felelősség.

Az Általános Szerződési Feltételek alapján létrejött megállapodás megszűnik, ha törlöd a regisztrációdat, vagy ha mi töröljük a regisztrációdat, esetleg megszüntetjük az Webáruház üzemeltetését.

7.2.2 Szerzői jogok

A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. A Dr. Padló Kft. a szerzői jogi jogosultja a Webáruházon, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából előzetes írásbeli hozzájárulásunk esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a mi előzetes írásbeli engedélyünkkel lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot neked a Webáruházon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.
 

 

Jelen ÁSZF 2018. október 16-tól hatályos.
Utolsó módosítás dátuma: 2023. 09. 21.