Gyakran Ismételt Kérdések

 

Mennyi a szállítási költség?

A kiszállítás mindenkori díjáról a Szállítási feltételek oldalon tájékozódhatsz.

Egyetlen terméket is kiszállítanak?

Természetesen. Webáruházunkban nincs se minimum vásárlási érték, se elvárt darabszám.

Ha ma megrendelem, mikorra kapom meg a terméket?

A kisebb méretű csomagokat (2 métert és 40 kg-ot nem meghaladó) GLS futár viszi házhoz, ezeket a rendeléseket a visszaigazolástól számítottan 3-5 munkanapon belül teljesítjük. A nagyméretű, 2 m feletti és/vagy 40 kg-ot meghaladó csomagok szállítását a CarryAll Hungary Kft. végzi, ennek határideje 5-10 munkanap. Raklapos termékeinket (Laminált-, LVT(Vinyl)- és SPC padló) az Artúr '95 Bt. szállítja házhoz, ezen termékek szállítási ideje 5-10 munkanap. Kivétel a beszerzést igénylő, vagy egyedi termékek, melyek szállítási idejéről a külön tájékoztatunk.

Mit tegyek, ha sérült a csomagolás?

A csomagot a futár jelenlétében nézd át. Ha sérülés nyomai láthatók a csomagoláson, mindenképpen kérd meg a futárt jegyzőkönyv felvételére. Ha a megrendelt termék is sérült, ezáltal a csomag tartalma használhatatlanná vált, a futárral vissza is küldheted. Ezután értesítsd Ügyfélszolgálatunkat elérhetőségeinek egyikén és kérjük csatold a felvett jegyzőkönyvet. A beérkezett információk feldolgozása után gondoskodunk a sérült termék(ek) cseréjéről.

A futár segít nekem be- illetve felvinni a megrendelésem?

A szállítási költségünk családi ház esetén a kertkapuig, társasház esetén a lépcsőház bejáratáig való szállítást foglalja magában. Tapasztalataink szerint a futárok bár a saját üzletszabályzatuk szerint dolgoznak, segítőkészek.

Elfoglaltságom miatt, csak 18 óra után tudom átvenni a csomagot. Van erre lehetőség?

Kérjük jelezd ezt az ügyfélszolgálatunk felé és vagy mi felvesszük a futárcéggel a kapcsolatot, vagy adunk hozzájuk elérhetőséget.

A hétvégén feladott rendelések mikor kerülnek kiszállításra?

A munkaszüneti napokon feladott rendeléseket, a következő munkanapon reggel 9:00 órától dolgozzuk fel.

Van lehetőség hétvégi kiszállításra?

Hétvégi szállításra sajnos nincs lehetőség.

Elkerültem a futárt. Ilyenkor mi történik? Visszaviszik a terméket?

Kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol át tudod venni a csomagot. Amennyiben a futárszolgálat által meghatározott időpont nem megfelelő számodra, úgy a megadott elérhetőségeiken tudod ezt egyeztetni velük. Ha a futárszolgálat munkatársának másodszor sem sikerül a csomagot átadnia a címzettnek, az visszaszállításra kerül a Dr. Padló Kft. részére és a megrendelését töröljük.

A csomagom már két napja útnak indult, de még nem kaptam meg. Ilyenkor mi a teendő?

Első lépésként ellenőrizd a rendeléskor megadott szállítási címet és telefonszámot, hogy helyesen lett-e megadva. A csomag mozgását érintő információkért keresd a szállító cég ügyfélszolgálatát, melynek elérhetőségét a tőlünk kapott rendszerüzenet tartalmazza. A rendelés feldolgozásának főbb lépéseiről e-mail üzenet formájában küldünk információt a megadott e-mail címre. Regisztrált vásárlóként a fiókodba bejelentkezve is megnézheted, hogy áll a rendelés. Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a Spam (levélszemét) vagy Promóciók mappába kerül. Ha ott sem találod, hívd Ügyfélszolgálatunkat.

Hogy törölhetek egy terméket a kosárból?

Egy termék törléséhez a mellette található „X”-re kell kattintani. Ha a termék darabszámát szeretnéd módosítani, úgy az ugyanitt található „Teljes kosár” gombra kattintva megjelenik a részletező oldal. Itt lehet módosítani a darabszámot, és törölni a nem kívánt termékeket.

Mit tegyek, ha nem tudom megrendelni a terméket?

Ha problémába ütközöl a rendelés feladása közben, bátran keresd Ügyfélszolgálatunkat elérhetőségeinek egyikén, szívesen segítünk.

Hol tudom módosítani a kosaram?

Webáruházunk felső sávjában, a jobb sarokban található meg a kosár. Az egérmutatót fölé húzva legördül egy menü, ahol a megrendelni kívánt termékek látszanak. Módosításukhoz kattints a „Teljes kosár” gombra. A megjelenő részletező oldalon tudod módosítani a rendelést.

Mi a vásárlás menete?

Webáruházunk egy könnyen kezelhető online felülettel rendelkezik, ahol kedvedre böngészhetsz kínálatunkból. Ha konkrét elképzelésed van, úgy használhatod az oldal felső részén található keresőt, de ha még nem döntötted el mit szeretnél, úgy a termékeink menüpont segítségével lehet előhívni a termékcsoportokat. A böngészés megkönnyítése végett beépítettünk egy szűrőt, ami az adott kategórián belül szűkíti a találatokat. A számodra megfelelő termékre kattintva megjelenik annak adatlapja, ahol további képeket és információkat kapsz. Itt lehet kiválasztani a rendelni kívánt mennyiséget, illetve méretet. A „KOSÁRBA” gombra kattintva hozzáadhatod a rendeléshez a terméket. A futó- és padlószőnyegekhez itt tudsz szegést rendelni. 250.000 forintot meghaladó vásárlás esetén webáruházunk nem számít fel szállítási költséget.
Ha már van fiókod, akkor itt is lehetőség van belépni, ha nincs, akkor a rendszer felajánlja a regisztráció lehetőségét, de adataid megadásával akár vendégként is vásárolhatsz. Ha minden terméket a kosárba helyeztél, amit szeretnél megvásárolni, akkor a rendelés lezárásához az adatok megadását követően, a Pénztár oldalon a jobb alsó sarokban lévő "Megrendelés véglegesítése" gombra szükséges kattintanod.
A rendelés leadása után e-mail üzenetben fogunk értesíteni, illetve a regisztrációkor megadott adataiddal a webáruházba belépve is nyomon tudod követni leadott rendelése állapotát. Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a Spam (levélszemét) vagy Promóciók mappába kerül. Ha ott sem találod, hívd ügyfélszolgálatunkat.

Mit tegyek, ha a megrendelés elküldése után szeretném módosítani vagy kiegészíteni a vásárlásomat?

Az elküldött rendelés módosításához vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal elérhetőségeinek egyikén. Ha új rendelést adsz le, akkor az külön rendelésnek számít, amire külön szállítási díj vonatkozik, ezért célszerű a rendelést módosíttatni Ügyfélszolgálatunkkal. Miután átadtuk rendelést a futárszolgálatnak, már nincs lehetőség a módosításra.

Rossz mennyiséget rendeltem a termékből. Mit tegyek?

Mielőbb keresd Ügyfélszolgálatunkat, hogy időben tudjuk korrigálni a hibát.

Hogy tudom jelezni, ha szeretném szegetni a padló-, illetve futószőnyeget?

Azoknál a termékeknél, ahol lehetőség van szegésre, úgy ezt a szolgáltatást itt tudod megrendelni. Padlófilcek és erősebb anyagú futószőnyegeknél nincs lehetőség szegést kérni, amennyiben rendelésedben mégis feltüntetésre került, azt természetesen egyeztetjük veled telefonon.

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt.

Egyes e-mail szolgáltatóknál előfordul, hogy reklámlevélként kezelik a rendszerüzeneteinket, ami ezért a Spam (levélszemét) vagy Promóciók mappába kerül. Ha ott sem találod, hívd Ügyfélszolgálatunkat elérhetőségeinek egyikén.

Problémám van a termékkel. Hol tudom jelezni?

Probléma esetén keresd Ügyfélszolgálatunkat elérhetőségeinek egyikén. A probléma jellegétől függően célszerű fényképeket készíteni és elküldened számunkra a gyorsabb ügyintézés érdekében. A panasz beérkezése után felvesszük Veled a kapcsolatot.

Mit tegyek, ha élni szeretnék a vásárlástól elállás jogával?

Az elállási szándékot a termék átvételétől számított 14 munkanapon belül kell jelezni Ügyfélszolgálatunk felé. Telefonon tett bejelentés esetén a félreértések elkerülése érdekében szükséges, hogy rögzítve legyen az elállási szándék, ezért kérjük, hogy azt írásos formában is juttasd el felénk. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaküldésének költségei a vevőt terhelik. Utánvéttel történő visszaküldés nem lehetséges. Ne felejtsd el megadni, hova kéred (bankszámla) a pénz visszafizetését. Az ellenérték visszafizetése a csomag visszaérkezésétől számított 30 napon belül esedékes, az esetleges tisztítási költségek levonása után.

Hova fordulhatok panasszal?

Célszerű, ha először velünk veszed fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkon keresztül. Ez általában gyorsabb ügyintézést eredményez és igyekszünk minden problémát megfelelően kezelni.  Ha ez nem vezetett kielégítő eredményre, az alábbi helyekre fordulhatsz panasszal:
• Dorog Város Polgármesteri Hivatal jegyzője (2510 Dorog, Bécsi út 71. Pf.: 43. Tel.: (33) 431-913, e-mail: jegyzo@dorog.hu)
• Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület (2800 Tatabánya, Fő tér 36. Tel.: (34) 513-010 e-mail.: kemkik@kemkik.hu)
• NFH Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség (2800 Tatabánya, Fő tér 4., Tel.: (34) 309 303, e-mail: fogyved_kdf_tatabanya@nfh.hu)
• NFH helyi irodájához. Bővebb információ a NFH honlapján található.

Mikor ingyenes a kiszállítás?

A kiszállítás mindenkori feltételeiről a Szállítási információk oldalon tájékozódhatsz.

Miért szükséges regisztrációnál megadnom az e-mail címem?

A rendelés feldolgozásának főbb lépéseiről üzenet formájában adunk információt a megadott e-mail címen, ezért szükséges annak megadása.

Vásárlás közben is tudok regisztrálni?

Igen, a kosár menüben regisztrálhatsz adataid megadásával. A kosár tartalma nem vész el, nyugodtan létrehozhatod a felhasználói fiókodat.

Miért éri meg regisztrálnom?

A weboldalon történő regisztráció számos előnnyel jár a vendég felhasználókkal szemben. A regisztrált felhasználóknak elég az első vásárlásnál megadniuk az adataikat, valamint a rendelések is követhetőek az adminisztrációs felületen.

Mi az ajándékutalvány?

A Dr. Padló ajándékutalvány ideális készpénz helyettesítő eszköz, minden alkalomra. Az utalványt, ellenértékének megfelelően, egy összegben lehet levásárolni kizárólag a webáruházunkban.

Csak regisztrált ügyfelek vásárolhatnak?

Nem. Webáruházunkban regisztráció nélkül is leadhatod megrendelést.

Regisztráltam magam, de nem tudok belépni. Mit tegyek?

Hívd Ügyfélszolgálatunkat vagy írd meg nekünk a hibát e-mailben.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?

A bejelentkező képernyőn, a „Bejelentkezés” gomb felett találod az „Elfelejtett jelszó” linket. Erre kattintva egy új oldalra jutsz, ahol a regisztrált e-mail címét megadva a rendszer elküld egy linket, melyre kattintva megadhatod új jelszavadat.

Nem tudok új jelszót kérni, mit tegyek?

Ha az „A felhasználó név és email páros nem található.” hibaüzenetet kapod, akkor célszerű a beírt felhasználó név és e-mail-cím helyességét még egyszer leellenőrizni. Ha a cím helyes, vagy kijavítása után a hiba továbbra is fennáll, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal a webaruhaz@drpadlo.hu e-mail címen.

A webáruház akciói a boltban is érvényesek?

Nem. A webáruház és az üzletek árai eltérhetnek egymástól.

Telefonon is tudok rendelni?

Igen. Telefonos rendelés esetén a rendelés részleteiről egy e-mailt küldünk. Amennyiben ez a visszaigazolás nem érkezik meg rövidesen, úgy kérjük, ellenőrizd a Spam (levélszemét) és Promóciók mappákat is. Ha ott sem találod, hívd Ügyfélszolgálatunkat.

Meg tudom nézni személyesen is a terméket?

Termékeink személyesen megtekinthetőek üzleteinkben, de mivel boltjaink eltérő készletkínálattal rendelkeznek, célszerű telefonon érdeklődni a hozzád közeli partnereinktől, hogy van-e raktáron a keresett termékből.  

Személyes átvételre van lehetőség?

Egyelőre nincs személyes átvételi lehetőség, de dolgozunk azon, hogy a jövőben lehetőséget tudjunk erre biztosítani.

Van lehetőség méretre vágatni a vásárolni kívánt padlószőnyeget?

Webáruházunkban két lehetőség közül választhatsz:
• Vásárlóink kérésére többféle, konfekcionált szegett szőnyeggel bővítettük kínálatunkat. Ezeket itt tekintheti meg.
• A nálunk vásárolt termékek esetében lehetőség van kérni a padlószőnyeg ingyenes méretre vágását, így az eredeti szélességtől eltérő méretet is tudunk postázni. Az ár ilyenkor az eredeti szélességgel kerül kiszámlázásra, és a leeső darabot is elküldjük. Az egyszerű négyszögtől eltérő (több vágást igénylő, illetve ívelt oldalú) szőnyegek vágása esetében felárral kell számolni, melyre ügyfélszolgálatunk e-mailben való ajánlatkérés útján egyedileg kalkulálja ki a termék árát és elkészítésének, szállításának költségeit.
Ha a rendelni kívánt gyerek vagy shaggy padlószőnyeg mérete nagyban eltér a szabványos 4 méteres szélességtől, kérj egyedi árajánlatot Ügyfélszolgálatunktól.

A termékek garanciálisak?

Természetesen a magyar jogszabályoknak megfelelő garanciával rendelkeznek. A termékekre általános garanciát abban az esetben vállalunk, ha a vásárolt termék felhasználásakor a gyártó általi ajánlásokat betartják.

Láthatom valahol a korábbi vásárlásaimat?

Regisztrált vásárlóink bármikor megtekinthetik eddigi rendeléseiket. Ehhez nincs másra szükség, mint a weboldalon, e-mailcímeddel és jelszavaddal belépve, a jobboldali menüből a „Rendelések” menüpontra kattintani.

Nem tudom, hogy melyik terméket válasszam. A Dr. Padló segít döntenem?

Ügyfélszolgálatunk mindig készséggel válaszol kérdéseidre a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Kollégáink kiváló termékismerettel felvértezve bizonyosan segítségedre lesznek a megfelelő termék kiválasztásában.

Műfüvet szeretnék vásárolni a kertbe. Fel kell szednem télire?

A kültéri műfüvek tervezésénél elsődleges szempont, hogy a termék ellenálljon az időjárás viszontagságainak. A megfelelően telepített kültéri műfüveket nem szükséges télire elzárni.

Elküldtem a rendelésem. Mikor kapok róla visszaigazolást?

A rendelés feldolgozásának folyamatáról üzenet formájában a megadott e-mailcímen keresztül adunk tájékoztatást. Amennyiben regisztrált felhasználóként adtad le a rendelést, úgy weboldalon is követni tudod a megrendelés állapotát.

Mi az a minimum összeg, ami fölött rendelést lehet leadni?

Nincs minimális összeg, bármilyen értékben leadható rendelés.